06 november 2023

Feestelijke opening Kindcentrum De Librije

Vandaag heeft de feestelijke (her)opening van de kinderdagopvang, de buitenschoolse opvang en de Peuterspeelzaal plaatsgevonden. Verder is stil gestaan bij de start van de PeuterPlusgroep. Al deze faciliteiten vallen onder Kinderwoud, maar zitten samen onder één dak in onze school De Librije.

Preview foto
Vandaar dat we De Librije nu officieel een Kindcentrum mogen noemen. Een prachtige ontwikkeling in de opvang van, en het onderwijs aan kinderen van 0 tot 13 jaar.

Wethouder Libbe de Vries, directeur Vanessa Weewer en twee leerlingen van de Peuterspeelzaal hebben de officiële opening gedaan. Daarna konden alle aanwezigen rondkijken onder het genot van wat lekkers. Zangeres Janneke Brakels zorgde voor de muziek.